Wymiany i zwroty
Zwrot produktów
- Klient ma prawo do zwrotu towaru (na własny koszt) zakupionego w sklepie internetowym (na odległość) lub stacjonarnym bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie. Na zwrot klientowi przysługuje 14 dni kalendarzowych. Formularz zwrotu należy dołączyć do paczki.
- Zwrotowi podlega wyłącznie towar pełnowartościowy, który nie posiada śladów użytkowania, jest kompletny i zachowany w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacja produktu
Jeżeli kupiony towar okazał się niesatysfakcjonujący, klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Na reklamację można zgłaszać produkty z uszkodzeniami fabrycznymi lub roboczymi. Reklamacji ne podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku złego użytkowania przez klienta. Reklamacja powinna być złożona w formie papierowej. Najlepiej zrobić to pisemnie, korzystając z gotowego formularza - druk reklamacji . W zgłoszeniu reklamacyjnym należy opisać zauważoną wadę, datę jej stwierdzenia oraz określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne klient może nakleić na paczkę z reklamowanym towarem lub wysłać listownie za pośrednictwem poczty polskiej lub na adres poczty elektronicznej biuro@rolmetplus.pl.